NUFFNANG

Monday, August 23, 2010

arghhhhhh!!!!!!!!!!!

o0o0o0o0o0.....macam ni la korang sekarang kan.......

apa salah aku yg korang wat cam ni??????bengang kot!!!!

Bila SUSAH carik aku....bila SENANG...lupa.....wauuuuuuoooooo...hebatkan????

apa...ko ingat aku x dak perasaan la......ko cakap.....ko ada prasaan....habis aku???x dak la????fine!!!!!

asyik aku je kena jagap prasaan korang dua orang...persaan aku????perasaan kami semua????

ada korang pikir????

aku dah tahan benda ni lama kot.......aku sabar je selama ni....skrang...aku dah x tahan dah.....

tahap sabar aku cuma stakat ni ja.....

hoi....nk buat apa2 keputusan...tnya aku dulu boleh x????tanya pendapat kami semua dulu...ni x......

ko masuk dalam bilik...terus bgtau ko nk bawak RC tu....sapa nk join...join la...sapa x nak....x payah????apa kes????

ingat kami x dak persaan ker.....

then...bila aku luahkan pendapat nk bawak T...ko cakap x payah...nnti semak....WTH n WTF?????

untuk apa aku kna ikut cakap ko...dengar pendapat ko...kalau ko..x pernah dengar cakap aku...x pernah mintak pendapat aku????

ko pikir...ko tua setahun...... kami semua kena ikut cakap ko????

bila ko cakap nk bawak lagik MC...aku kata x boleh......warden x bagi...ko wat x tau...n pegi tnya senior an?????asal???ko ingat aku x tahu ka???please la weyh!!!!!

agak2 ar!!! bodos!!!

please la weyh!!!! sedar skit dirik tu......janagn pikir ko tua....ko bagus....ada orang umo 20 pun x belagak pndai cam ko......BLAH la minah!!!!

lagi sorang minah ni......ko x puas hati bgtau.....x payah nk p wat crita la mangkuk!!!!

x payah nk jadik talam dua muka ok!!!!

aku sakit hati sangat2 bila tau crita ni....ko cakap kami pijak kepala ko......haaaa?????bila doew????

ko cakap kami perabih makanan ko???? bebaik sikit hoi!!! kami makan apa yg ang pelawa ja......

x kebulur kot nk makan makanan ko tu...kami boleh beli la....mak bapak kami bagi duit......


satu lagi yg aku geram kat korang semua bila......

aku bawak makanan jauh2 darik rumah......korang x makan......ok...fine..aku x kisah lagi........aku pikir...korang kenyang...or x lalu.....x pa g....

2 hari lepas tu...aku bancuh air sirap...sorang pun x minum....ada sorang tu cakap...dia x minum sirap..ok.....fine...aku trima lagi....

esok tu..aku penat2 p bazar ramadhan...beli kuih untuk semua..korang x makan gak!! apasal???aku beli guna duit HARAM ka??????

ok..pada minah yg kata x minum sirap tu..apasal.....hari yg warden buat air sirap...ko p amik????cakap x minum sirap??? WTH n WTF????

aku n kawan aku ada beli milo...ganti balik milo milik salah sorang darik korang.....

apasal....minah tu x sentuh pun milo tu????kami beli guna duit HARAM ka?????

kami p curik kat kedai ka????? hati aku sakit gila bila tgok ko boleh p bukak milo len...... WTH?????

siyes weyh....aku mntak maaf kalau aku da wat salah???bgtau aku @ kami kalau kami ada wat salah...x payah pendam2.....x payah nak cerita kat belakang.......n please...jangan la 24/7 korang berdua expect aku nk p tnya korang ada masalah ngan aku x???? aku pun ada probs aku sendirik..... pikir la weyh....x kan aku@kami je nk kena pikir!!!!!

tq.....lepas segala tension aku......

aku langsung x berniat nk mengungkit....aku just nk luahkan perasaan aku ja.....

pada sesapa yg baca blog ni...n terasa.....padan muka!!!!
pada sapa yg x paham......sori...kalau nk tau lebih lanjut......inbox kat fb aku......



Oshin Alyani Skudap Skudip + Periuk Belanga Sdn.Bhd

2 comments:

Anonymous said...

I lyke ur style..haha..
luahan prasan yg sgt besh..=D

AlyaniOshyn said...

hehehe...sabar lama dah.....huhu....