NUFFNANG

Sunday, October 17, 2010

Aisya Humaira

entry kali ni... aku nak letak pics AISYA HUMAIRA ja.... k... bye...



otw nk blik kampung....



saya x sabar nak jumpa mak tok saya!!
@dlam keta...



@ Toyota Outlet



Syifa Nafeesa...
kakak Aisya



dia ngah keliru nak pilih keta mana nih.....hahaha...
@ toyota outlet SP



akhirnya... wpun saya pendek... dapat jugak saya pnjat naik X-Trail nih
@ toyota outlet SP



comel sangat... haishhhh...
@ sebuah kedai baju di Kepala Batas



mcm dia snap sndirik lak pics nih... <3>


ckup bengang bila dia wat lidah mcm uhhhh....comel sangat....
@ dalam keta.. otw nk out... ;)

aku sangat2 rindukan dia malam nih.... ADIK@BABY.. tggu kakak balik blan 11 ni k.... kita main mcm pagi tadi.... MISS U SO DAMN MUCH




Oshin Alyani Skudap Skudip + Periuk Belanga Sdn.Bhd

No comments: