NUFFNANG

Monday, November 01, 2010

My lovely friends....

hmmmmm... kali ni.. aku nak cerita pasal kawan2 aku lak... My BFF...
aku sayang diorang sangat2.... tanpa diorang... mesti aku akan sunyi....
siyesly....
aku tau...sebab aku dah alaminya dulu.....


ni Nasha Idrus... aku kenal dia darik Form 1.. dia mmg betol2 paham perangai akuh....


ni lak... Enot (Ainur Khairani)...
dia roomates akuh.....
baru ja kenal dia blan 6 ari tuh...
aku ngan dia mmg sekepala....
cayank dia..


ni sayank akuh... Aqeela... umonya dah 20.. tapi prangai sama ja macam akuh.... cayank dia....


ni lak Dyra... dia owg KL.. skrang dalam process blaja bahasa utara...
aku panggil dia BUDAK UPSR... hehehehe


ni lak nasuha n fasiha.. mesra dipanggil dengan nama kak su n kak ha


ni lak.. kak lena.. kak ta n kak ti
liana.. masyitah n izati

aku selalu lepak dalam bilik suha.siha,liana, syitah n zati.... agak2 aku x de lam bilik Melati uhhh.. msti aku da kat bilik Mawar....x pun dalam bilik Anggerik.... lepak ngan kakak2 aku lak....




ni la kakak2 akuh yg kat bilik Anggerik...
kak B, kak Su,Kak Su degree,Kak T,Kak Fisah,Kak Faizah,Kak Ika,Kak Liza n Kak Nina

aku sayang depa semua sangat2..... janganla depa semua tinggalkan aku nanti....

ok.. masa untuk out... libry nak tutp dah.....



Oshin Alyani Skudap Skudip + Periuk Belanga Sdn.Bhd

No comments: