NUFFNANG

Saturday, January 22, 2011

WHAT THE F???

 perlu la???
ha???
PERLU LA???

nak gunakan kelebihan yg aku dapat??
ha??
perlu la...
nasib aku balik annn mggu ni..
lau x..
langsung aku xtau annnn....

aku mati2 ingat ampa semua baik..
last2...
HAMPEH!!

ehhhh..
please la..
aku x mintak la untuk smeua kelebihan uhhh....
mak aku yg bagi..
xkan nak tolak??

sepanjang aku kat sana..
ada ampa semua nampak aku balik??
xde annn??
aku 24/7 kat sana annn??

sebab pa??
sebab aku kesian kat ampa...
aku xpernah la punch card awal...
langsung xpernah..
kalaupun aku wat kerja darik kol 7 pgi....
aku xpunch card selagi xde arahan k...
so please....!!!!

n..
aku dapat bilik uhhh...
just guna untuk mandi k...
n tido..
aku tido pun sebab mggu uhh..
aku teman kak eton k...
n KENA KEJUTKAN ampa semua yg xreti2 nak bangun awal..

n that's y..
mak aku bagi bilik..
bagi bilik pun..
bukan bilik yang elok...
so..
xpayah nak pertikai la...

aku xpernah nak gunbakan kelebihan yg aku dapat sebagai anak GM..
nak menunjuk kat ampa...
tapi sekarang...
ampa semua yg mintak annnn..
so...
lepas nih..
xpayah nak merungut...

aku kana gunakan semua kelebihan yg aku dapat nih..
sebaik2 yg bole....
thanx...






Oshin Alyani Skudap Skudip + Periuk Belanga Sdn.Bhd

No comments: