NUFFNANG

Sunday, April 24, 2011

Wanna be like him

haaaa~~
oshin...
kau nak jadik mcm sapa pulak???

errr...
nak jadik mcm...

JAY LENO 
bole???

sapa dia tu???

well...
nk tau??
sila la baca blog saya nih... :)



meet JAY LENO!!


nama penuh beliau::James Douglas Muir
known as:: Jay Leno
kerja:: pengacara TV(host la tu)
tarikh lahir:: 28 April 1950
rancangan:: The Tonight Show

ok2..
skunk meh aku nk cerita napa aku suka dia nih...

haaa~~
tau x brapa jumlah kreta yg dia ada skunk???
as stated by kakak WIKIPEDIA...
skunk nih..
dia ada lebih kurang 200 buah kenderaan n lebih kurang 100 buah kereta!!!!
haa~~
bnyak kannnn...
xker giler!!

nih..
cer usha pics2 beliau yg telah berjaya dicurik darik pak cik GOOGLE...


ni garage beliau....





klau nk tgok lagi pics2 kreta beliau...
sila klik SINI
ok..
Beliau mmg kaya...
tapi..beliau xKEDEKUT!!
pemurah kot...
kakak wikipedia ada la bgtau yg pada thun 2001...
Jay Leno ngan wifey dia..Mavis Leno..
ada dermakan lebih kurang $100,000 kat kempen Feminist Majority..

then tahun 2009 plak..
dia dermakan $100000 tajaan biasiswa kat Salem State College..
ni salah satu penghargaan wat Lennie Sogoloff yg tolong Jay Leno bukak jazz club beliau..

info tambahan..beliau nih x merokok,xberjudi n x suka mabuk2..

haaa~~
baikkan beliau nih..
sebab tu saya kagum ngan beliau..


tapi..
sayangnya...
beliau xder anak..
huhu..
meh sini saya nk jadik anak beliau bole??
hehe..


ok la...tu jer la post kali ni..
till da next post.. :)



XOXO

 Lots of Love,

No comments: