NUFFNANG

Tuesday, September 14, 2010

GHAYA DAY PICS...


entry kali ni simple jer.....just nak upload 1/10 darik pics2 GHAYA!!!
yang pics2 yang lain tu..ada dalam camera tok cik aku...gmbar2 ni yg dalam phone aku.....

InsyaALLAH....nanti bila dah dapat semua pics2 tu.....aku uploadkan k.....




di KUALA PERLIS....raya kedua...
terbukti muka aku jerawat bertambah...arghhhhhh!!!!



ni adik sepupu aku..namanya..AISYAH UMAIRAH.....
x reti nak duduk diam bila org nak snap pics dia..apa kamu ingat aku wat video ker????
nasib kamu CHOMEL jer tau....



a'chah menghentam GITAR adik aku...haha..ada bakat budark kecik nie!!!haha



gila tekun dia main...hahaha....
dia PULUN gitar nie kat dia sorang jer..bila adik aku nak amik balik...
dia pun MELALAK la....satu BEHOR MALI kot dengar...

apa2pun...aku suka dengar dia cakap skrang nie....yer la...cakap x terus lagi kan..umo baru 2 tahun...chomel sangat bila dengar dia cakap....
babe..I MISS U la....





Oshin Alyani Skudap Skudip + Periuk Belanga Sdn.Bhd

No comments: