NUFFNANG

Saturday, September 25, 2010

KIMMY

entry kali ni...

aku nak cerita pasal patung kesayangan Qeela yg Qeela dapat masa besday dia ari tuh...KIMMY....hadiah darik some1.....hehe.....

so.....KIMMY ni adalah TURTLE.....cute sangat.....ni pics dia....



CUTE annnn?????hehehe.....
aku dah JANJI ngan enot...yg satu harik nnti aku akan tgkap gmbar ngan KIMMY.....n harik ni...aku BERJAYA....walaupun...mula2 tu SUSAH GILA....
kena sembunyi kot CULIK si KIMMY ni.....hahaha



gambar ni agak PARKINSON...sebab dah terkantoi dengan Qeela...hehe....



cahaya mentari menerangi wajahku yang agak gelap....






puas DAPAT PELUK KIMMY.....hehe
cantik la JARI aku uhhhh

BIODATA KIMMY

nama:: Kimmy bt Akim Moxx

jantina:: pompuan

tarik lahir:: 19/9/2010

tempat lahir:: depan umah qeela d seberang prai

waktu lahir:; 4 pagik

nama bapak:: Akim Moxx(kimkim)

nama ibu:: qeela chomel

sekolah:: dorm mawar...asrama ICT

fav:: dutch lady strawberry,butterscotch

hobi:: snap pics

pengalaman buruk:: kena kidnap ngan oshin n suha

pengasuh:: oshin n suha....erhhhh..mcam mna tu????

tukang buli:: DYRA n enot!!!!cian kimmy....

bff:: randy...bayu....bantal busuk...dirly....cicak enot...hehehe





Oshin Alyani Skudap Skudip + Periuk Belanga Sdn.Bhd

No comments: