NUFFNANG

Sunday, March 20, 2011

MEREMPIT

bila baca title yang aku tulis uhh..
mcm gempak jer kan....

haaa....
nk tau ker cerita dia....

nak???

klau nak...
SAMBUNG ler baca...
:)

so..
rabu lepas....

aku telah merempit bersama kakak tersayang aku..
iaitu..
Kak Fisah..

haaa???
p mana????
nak tau??

baca la..
hehehe..

1st destination....
rumah kak ika @ Asrama M..
aku telah merempit bersama....
Kak fisa n Kak kavitha..

gila x??
3 org naik satu moto..

hahaha..

nasib baik la dekat jer...
pak guard kolej pun gelak tgok kami...
hehehe..

TERKEZUT berok kot tgok kami haaa...
hehehe..

so..
sampai ja kat umah kak ika....
aku terus masuk sembang ngan kak ika...

GYLA rindu kot kat dia..
lama x jumpak..
huuuuu~~

so..sembang2 la..
sampai kak fisa ajak balik....
sebab kak fisa nk g Pasar Malam ngan pakwe dia...

aku dah p dah pasar malam..
aku p ngan qeela...dyra...n faris...
heee~~

so..
kami pun bertolak la balik asrama...
perghhh..
ayat xbole blah...
BERTOLAK BALIK!

padahal....
umah kak ika uhhh..
depan ngan asrama kami jer pun...
hahaha..
DEKAT GYLA!

so..
sampai asrama....
boy kak fisa bgtau..
dia xleh nk g pasar malam..
xde moto...
huuuu~~

time uhh...
dah dekat pkol 9...

so..
tnpa membuang masa....

kak fisa ajak aku g pasar malam ngan dia....

so..
kami pun..
jalan la kaki g umah kak ika..
nk p pnjam moto..

tadi kami naik moto org len..
nk pnjam lagi skali..
mcm malu ja...
hehe..

so smpai ja kat umah kak ika...
aku ngan kak fisa bersembang dulu ngan kak mas n kak liza...
ralit la sembang...
sampaikan time uhh....
dah pkol 9.15..

kalut arrrr nk p pasar malam...
pkol 10...
kami nk kena masuk asrama dah....
huuuu~~~

so..
merempit la kami 2 org g pasar malam...
sampai ja kat tempat pasar malam...
bnyak dah kena nak tutup...

hehe..
agak malu skit time uhhh...
org dh nk balik..
kami baru terhegeh2 nk membeli....

lpas dah beli apa sgala mkanan...
kami pun balik la...

tapi...
singgah kongsi dulu..
kak fisa nak topup...
lepas topup apa sgala....

kami pun balik...
heee~~
jam time uhhh...
dah 9.40...

mmg merempit ahhhh...
sebelum masuk hostel..
kami singgah Restoran Adam dulu...
p bagi mkanan kat boy kak fisa..

lpas uhhh.....
p hantr moto lak..
pas uhhh...
trus lari balik hostel..
tepat pkol 10..

kami pun sampai la hostel..

fuhhhh....

selamat SEMPAT sampai....

so..
masuk ja dalam asrama...
aku terus p mndi..
then..
on9 fb n twitter...
then terus TIDO..

gila letih kot.....
fuhhhh....
ermmm...
tu jer la crita aku pasal merempit..

hehehe..
xde la gempak mna pun kan...
biasa2 ja...
:)

No comments: