NUFFNANG

Saturday, March 26, 2011

TLRR Staff Party :)


yayyyy!!!
FINALLY!!!!
dapat jugak aku post semua crita yg dah basi...
hahaha..
basi ker??

bagi aku x...
sebab...
bnda2 ni..
still ada dlm otak aku..
sentiasa aku ingat..
salah satu kenangan yg sweet dalam life aku..

aishhh..
terjiwang sikit....

ok..
back to our OLD story..
pada tanggal....
14 FEBRUARI 2011,
Tasoh Lake Resort dah anjurkan STAFF PARTY yang bertemakan.... BEACH WEAR!!!


weeeheeee!!!
org len sambut valentine...
kami lak sambut jasa2 pekerja situ....

ok what??
in the same time...
kami sambut gak valentine....

dah2...
jom kita start tengok gambo....



kak ton..my mum n rozaid


me n kak Farah...

p/s:kak fara!!
imissyou n ilofyou!!


haaaa...
lupa nk story...
menu kami mlm uhhhh....
daging bako!!

dapat sponsor lembu sekor darik Pak Non!!

Tq Pak Non!!
next year wat lagi bole???
heee~~~


ni geng Housekeeping TLRR.. :)


Uncle Mi berkarok~~
sedap kot!!


my mum n mama...
joget sakan yer...
hahaha....


DUET 1
by Aunt Amzira n Pak Non..
eh2..
bkan pak non nih yg sponsor lembu k...
pak non yg lain k..







ksian mamat...
xdapat nk join Staff Party...
dia kena kerja malam uhhhh...
huhuhu...


antara hadiah yg telah disponsor 


hey2!!
nmpok x part yg dibulatkan uhh??

nak tau apa???
tu la printer yg saya dapat ari tu..
masa cabutan bertuah...
hehehe


haaa~~
besaw x hamper ni???
besaw kannnn....

tapi...
yang ni bukan Grand Prize tau...

Grand Prize adalah Mesin Basuh..
hoho




ehhhh...
apa nih??
haaa~~
ni Bread Butter Pudding by Aunt Tania...
Giler Sedap!!



ni kak Fara n mama~~


Mama..Aunt Tania n Uncle Mi


DUET 2
my mum n abg zubir uhuk2~~
hehe


DUET 3
Kak Pita ngan Abg Meor..
ni pasanag yg suara teramat2 sedap..
tiap2 mggu g Karok kot


DUET 4
Paaak Cikkk Man n Rozaid..
actually...
ada bnyak g yg nyanyi time nih..
tapi xde pics...
huhu...


ok2..
skunk kita move on ke TLRR best workers plak....


Housekeeping Best Worker..
C'own!!


Food n Baverage Best Worker...
Mama!!!


Maintenance Best Worker...
Pak Non!!!


Front Office Best Worker..
Paaak Cikkk Man!!


hehehe....
DUET 5
me n my mum!!
seyes...
saya nyanyi...
 pitching lari kot..
hahaha...
nk kena g praktis lagi ni....


DUET 6
Mama n Kak Pita....
bagi jer lagu apa pun..
mmg bole arrr....
hehehe


me n kak Fifah...
Imissu!!!

with F/O team~~
miss my work!!


Hey!!
Imissallofiu!!






ok...that's it....
hope all of u enjoy it~~

n...
saya mntak maaf sesangat.....
haaa???
napa???
sebabbb...
saya publish post nih lambat sangat...
huhu....


XOXO

Lots of Love,

No comments: