NUFFNANG

Sunday, March 27, 2011

Strangers in Cameron Highland,Pahang (2)


Second day.....
We went to Cameron Highlands,Pahang!!
weeeheeee~~~



ok..look...
pics nih ada...sebab...
kami berdua terlampau bosan tggu boys bersiap...
hehehe....

owh..btw...
tu la transport kami....
hehe

 Muka ceria nk naik Cameron!!!
weeeheee~~

ehhhh2...
where's emot???
haaa...
jangan la cuak..
emot xkena tggal la...

dia naik kreta lain....
dia naik kreta ngan abg dia....

xkan la kami nk tggal dia....
haishhh...
mana bole~~



 Kami BERGUMBIRA di Ladang Teh
weeeeeeehuuuuuuu~~~


haaa...
ni napa yg pegang kasut nih???
hehehe...

tanah licin la....
n saya takot jatuh klau jalan gak ngan Wedges...
CURAM ok....
:)



haaaa~~
nampak x kaki saya dalam bulatan uhhh...
mmg saya berkaki ayam masa kat ladang teh uhhh....
hehe...
teruk bebenor la minah ni annn...
haishhhh


6 of us...
<3 <3


 Strawberry Chocolate...
Nice rite??
it's so YUMMY k....

mmg tiap kali trun Cameron..
makanan ni adalah bnda WAJIB...

owh..btw...
saya mmg kerap trun Cameron...
smpai..
jalan Cameron uhhh...
saya hafal la~~
hahaha...

ala...
jalan Cameron xde sudah sangat....
Asal BERANI...
no hal lah...


STRAWBERRY FARM!!!!
weeeeeheeeeeehuuuuuu~~~


hehe..
COMEL kan???
saya suka sangat pics nih...
hehehe

ok...tu jer la crita we all kat Cameron...
Nak tau crita lagi???
READ da next post k....


XOXO

 Lots of Love,

No comments: